معرفی هتل

معرفی هتل

هتل مائده، افتخار پذیرایی از عزیزان زائر و مهمانان گرامی در جوار مرقد منور امام مهربان علی ابن موسی الرضا(ع) را در فاصله مکانی کمتر از 10 دقیقه به حرم مطهر رضوی را دارد.

نمای هتل

این هتل دارای 53 واحد اقامتی که 3 واحد آن آپارتمان یک خوابه و 50 واحد اتاق هتلی می‌باشد، همچنین دارای لابی لوکس همراه با کلیه امکانات رفاهی از قبیل : مبلمان، تجهیزات پانل صوتی، سیستم گرمایشی و سرمایش چیلر، رستوران، سالن همایش دو منظوره(اسکان و مراسم)، لاندری ، پارکینگ، پرسنلی مجرب و . . . آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

نظرات (۱۶)

  1. سلام میشه لطفا قیمت هرشب اقامت درهتل به همراه صبحانه، ناهار وشام روبفرمائید؟

    البته برای اعضای بسیجی استان تهران 

  2. با سلام 

    آیا پرسنل رسمی سایر شهرها هم میتوانند از هتل استفاده کنند یا مخصوص تهرانی هاست

    لطفا قیمت هر شب با غذا را هم مرقوم فرمایید

  3. فاطمه نانکلی

    سلام خسته نباشید برا۱۰ نفر ۹نفر بزرگ سال ی بچه ۶ساله برای اخر خرداد مابینعید قربان وعید قدیر رزف کنیم قیمت چن لطفت

  4. بسیار عالی از برخورد پرسنل 

    سرویس خانه داری 

    رستوران تنوع غذاها 

    مدیریت 

    همه چی عالی 

    فقط پارکینگ نداشت 

  5. سلام من ۱۰ روز پیش هتل مائده بودم برخورد پرسنل خوب بود اتاقاشم خوب بود ولی غذاش اصلا کیفیت نداشت و سرد بود ، کبابش اصلا پخته نبود خیلی بی کیفیت در کل غذاهاش

  6. سلام کارت بسیج دارم میخاستم رزو کنم هتل ماعده چطوری باید ثبت نام کنم وهزینش چه قدره

  7. فریدون قره داغی کلوچه

    سلام وقت شما بخیر 

    بنده از بسیجیان استان تهران هستم خواستم بدونم

    هتل امسال قیمت به چه صورته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی